Hosts & Hostesses

Onze gastvrouwen en gastheren beschikken over flexibel inzetbare kwaliteiten. Wij staan voor een persoonlijk en warm welkom, waarbij oog voor detail ons uniek maakt. De hosts en hostesses van Crystal Hospitality bieden bekwame service en beschikken over een representatieve uitstraling. Door in samenspraak met uw wensen de looks samen te stellen, creëren we de gepaste styling. Enthousiaste sociale capaciteiten en een proactieve houding is onze natuur. Wij schenken aandacht aan het complete plaatje, waardoor onze professionals hét visitekaartje zijn van uw bedrijf of evenement.
Denk bij hosts & hostesses aan werkzaamheden als:
- Hartelijke verwelkoming van uw gasten
- Tickets scannen
- Registratie van gasten
- Het informeren en placeren van gasten
- VIP verwelkoming en begeleiding
- Garderobe
- Het schenken van een overheerlijk drankje
- Het uitserveren van diverse (borrel)hapjes
Horeca professionals

Op zoek naar de juiste ontzorging tijdens de drukke dagen of uw evenement? Onze horeca professionals zijn breed inzetbaar en zijn een waardevolle toevoeging aan uw bedrijf of evenement. Expertise rondom de etiquettes worden accuraat toegepast. Van het inschenken van drankjes, tot het rondgaan met hapjes, tot aan het volwaardig meedraaien en het uitserveren van een diner. Onze professionals bieden meer dan goede service. De combinatie van elegantie en een vlotte babbel, zorgen voor een ultieme en persoonlijke belevenis bij uw gasten.
Denk bij horeca professionals aan werkzaamheden als:
- Hartelijke verwelkoming van uw gasten
- Het bewaken van de gastenlijst
- Uw gasten begeleiden naar de tafel
- Bar werkzaamheden
- Tafels indekken
- Het uitserveren van drankjes en lunch/diner
- Debrasseren
Front office

Onze front office medewerkers zorgen voor een warm welkom en zijn het eerste gezicht van uw bedrijf of showroom. Onze receptionist(es) schenken persoonlijke aandacht aan uw klanten/bezoekers en zijn het eerste aanspreekpunt. Zoekt u daarnaast ondersteuning bij uw administratieve taken of de juiste voorbereiding van uw vergaderruimte? Dan bent u bij Crystal Hospitality ook aan het juiste adres!
Denk bij front office medewerkers aan werkzaamheden als:
- Hartelijke verwelkoming van uw klanten/bezoekers met een hapje of drankje
- Beantwoorden van de telefoon en deze verwerken
- Verwijzen en begeleiden naar de juiste persoon of bestemming
- Het onderhouden van de mailbox
- Andere administratieve taken, als; facturen, agendabeheer en post handeling
- Vergaderruimtes voorbereiden
- Zorgen voor een warme sfeer in de ruimte van ontvangst
Cava girls

Op zoek naar een luxe ontvangst van uw gasten, met bijvoorbeeld een glaasje Crystal Cava? Onze cava girls stralen adembenemend luxe en klasse uit. Uw gasten zullen hierbij aan niets ontbreken. Wij denken graag mee in de styling voor een passende match met uw evenement. De Crystal Cava girls zijn geschikt voor diverse gelegenheden en thema’s.
Denk hierbij aan thema’s als:
- Hollywood
- Vintage
- Neon
- Winter Wonderland
- Tropical
- Kerst
- Valentijn
Merk ambassadeurs

Onze promotie medewerkers brengen uw product of dienst onder de aandacht bij uw doelgroep op een enthousiaste wijze. Wilt u meer klanten genereren of bestaande klantrelaties in het zonnetje zetten? Dan bent u bij ons ook op het juiste adres! Wij denken graag mee in de mogelijkheden en ontwikkeling van een campagne, aangepast op uw doel of bedrijf.
Denk bij merkambassadeurs aan werkzaamheden als:
- Flyeren
- Uitdelen van samples
- Uitleg geven over een product/dienst
- Begeleiden van winacties
- Rondbrengen van presentjes

Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?
Neem dan contact op via info@crystalhospitality.nl of vraag een vrijblijvende offerte aan via de onderstaande button.
Voor al onze diensten is het mogelijk styling en/of visagie bij te boeken.
